Het-Kadohuis
Het-Kadohuis is een onderneming dat producten verkoopt die gepersonaliseerd kunnen worden. De onderneming begon met het verkopen van Amerikaanse kerstornamenten maar heeft in het afgelopen jaar haar assortiment enorm vergroot. Zo worden nu ook gepersonaliseerde kleding, raamstickers, kraamcadeaus en drinkflessen aangeboden. Omdat het assortiment zo is vergroot, werd het de hoogste tijd voor een strakke webshop!
De vraag
Tijdens de gesprekken met de twee eigenaresses, Kim en Guusje, werd goed duidelijk wat zij voor ogen hadden. Zij wilden niet meer alle bestellingen met de hand moeten opvoeren en de website moest een professionele uitstraling krijgen zodat het “hobby-imago” zou verdwijnen. Ook gaven zij aan graag een andere huisstijl te willen en dat heeft onze partner TIEPISCH gerealiseerd!
Het resultaat
Het logo is en visualisatie van de naam geworden. Dit laat direct zien waar de naam voor staat en dit hebben wij goed terug kunnen laten komen op de website. De website zelf staat vol met de leuke producten en heeft ook een hele persoonlijke touch gekregen. Alle producten zijn te bestellen via de webshop en je kan door verder te lezen ook veel meer te weten komen over wie Kim en Guusje zijn en hoe de producten worden gemaakt! Wij als SHARP zijn erg blij met het eindresultaat waarmee Het-Kadohuis de stap naar een echte webshop heeft kunnen zetten!
De webshop van Het-Kadohuis is op 22 januari 2024 live gegaan!
Kim van Lankveld, mede-eigenaresse Het-Kadohuis
“Ons doel was om onze klanten een aantrekkelijke plek te bieden om de geschikte kadootjes te vinden en te kopen. Wat zijn wij blij met het resultaat en wat hebben jullie een werk verzet! Bedankt Kas en Chris!”